♣ Baksten i granit

Nu har jag varit till Bauhaus och inhandlat en baksten i granit, eller som de kallar den... marksten i granit.
Jag betalade 89 kr för den. Den går perfekt in i min ugn! Är så glad, vad jag har längtat efter en!!



Alternativet är bagaren & kocken som tar 599 kr, (729 kr ink frakt) för en baksten i granit. Jag kan förstå ett högre pris om vi pratar om täljsten eller keramisk sten men två plattor av samma sten men under olika namn..



Jag fick detta tips av att läsa på Pain de Martin, verkar helt galet att köpa det dyrare alternativet. I alla fall om man är som jag, en glad amatör..

Finns inte Bauhaus på din ort så kan man säkert hitta dessa stenar på andra byggvaruhus.


Kommentarer
Postat av: Martin

Tack för tipset! Jag ska fara till Bau:an så fort jag kan.



martinbakar.blogspot.com

2010-09-10 @ 20:37:14
URL: http://martinbakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0