Det goda livet

Nu har "Det goda livet" börjat igen. Det är ett härligt program som handlar om Hugh Fearnley som valt att leva nära naturen, på en idyllisk engelsk gård producerar han sin egen mat. Det är roligt att följa hans upptåg i naturen i jakt efter delikatesser. Det bästa är att han skapar fantastiska maträtter av de konstigaste sakerna. Men han är också rejäl och traditionell så det är allt från ekorrgryta till hallonsylt.

Rekommenderar det varmt! Klicka på länken här och se det senaste avsnittet på SVT play (detta avsnitt va inte så inspirerande, men om serien är som förra säsongen så är det mer än sevärt )


Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-11 @ 11:48:09
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0