Tetips

Jag är egentligen ingen förespråkare för påste, tycker om att brygga te  i tekanna med löste, men detta är så himla himla gott och jag vart så lycklig här om dagen när jag fann det på ICA, där jag jobbar.. Jag har alltså gått i ett år och inte sett det..:) Men hursomhelst vill jag rekommendera detta till er alla!

Four O´clock Green tea & Rooibos. Det är precis som det låter en blandning av grönt och rött te, en väldigt lyckad blandning skulle jag vilja säja, det är inte så beskt som grönt te kan bli men i kombinationen med det röda så får det en unik smak. Mumsigt värre!!!

Sen att det är fair trade gör ju ingenting!!

Har försökt blanda gröna och röda teer själv sen jag fick smaka detta te för länge sen men har aldrig lyckats få till det precis, så lyckan va stor nu när jag fann det på ICA!



Pröva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0