* Sommaren som jag såg fram emot..

Nu kommer jag på mig själv med att längta tills den är slut!
Jag hade en bra start på sommaren, spenderade två fantastiska veckor i Frankrike, kanske var det fel att jag satsade allt på ett kort.. Men inbillade mig i början på sommaren att jag skulle få ett bra schema med lite 3-4 dagarsledigheter då å då men mitt schema va tyvärr långt ifrån bra..
beror ifs hur man ser på det, bra i pengasyfte, då jag får jobba mycket men fritid och sommar har jag inte sett röken av. Det har varit 90% kvällstider, jag är en morgonmänniska så det blir helt fel, vill vara aktiv på förmiddagen och sen vila på kvällen.
Min dygnsrymt är totalt rubbad, kan inte somna om kvällarna för jag är för uppe i varv och sen vaknar jag som en klocka på slaget 5.

Nu har jag accepterat att det bara är jobb som gäller i sommar och har på något sätt gett upp hoppet om att få njuta av sommaren, så tar på mig alla jobbtider jag kan få.. och tydligen får jag en del.. så nu är det 16timmarspass som gäller lite då å då..

Räknade nyss ut att jag jobbat 36 timmarna på de senaste 54 timmarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0