Croissanter och kanske en eller två Pain au Chocolat...

.. möjligheten finns att det blir ett par mandelcroissanter också som kan vara bland det godaste jag vet!!!!

Idag har jag gjort en grunddeg som fått vila i 8 h i kylen.

Efter det gjorde jag första slaget, skall strax göra andra slaget (efter 2 h vila i kylen).



Gud, det är så spännande och se hur de blir!!!

lägger upp bilder här allt eftersom tiden går..

Tur att jag har varit duktig och tränat ett par timmar i dag och har det inplanerat i morgon också...

Kommentarer
Postat av: Irma

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-13 @ 03:40:08
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0