Man skäms, det är pinsamt och vilken jävla idioti!


Titta på klippet nedanför, SD-ledare i Filipstad. Vad händer?
Sveriges val var på nyheterna över hela världen. Vilket man kan förstå, hur kan folk rösta på dessa idioter?




Kanske inte hör till bloggens inriktning detta, men det här valet är något som påverkar oss alla, att SD har fått plats i riksdagen är ju helt sinnesjukt, jag kan inte beskriva det med något annat ord! Jag skäms över att kalla mig svensk idag!

Jag hoppas dock att det kommer något gott ur detta och som Karin uttyckte det på Facebook "tack SD och SDs väljare för att antirasismen kommer växa sig starkare under de närmaste 4 åren". Det var bra skrivet av Karin, hoppas det verkligen blir så och att folk bryr sig! Blir uppretade och skapar lite jävla anamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0