Man måste stanna upp ibland...

Klockan är 23,00 och jag ska upp och jobba klockan 5, borde sova men njuter lite av ögonblicket som är just nu...
Skolan har precis börjat och en hel termin ligger framför mig, full med tenor, nya möten och nya situationer, det ger mig en känsla av att något spännande ligger framför mig.

Sitter och äter ett par skivor surdegsbrödet med smör jag bakade tidigare idag. Prövade göra ett grövre bröd med råg, graham och dinkel, det vart väldigt gott, surt och härligt.. kunde vart lite mindre kompakt dock.. har börjat att älska de stora hålen.. *skratt* Ne hur som helst så är ger det också en härlig känsla..
Att baka för mig är att ett sätt att berarbeta något. Idag stod jag att nötte in franska alfabetet, stavade allt jag såg i köket på franska. Efter brödbaket så rullade det! (tycker jag *skratt*) Men hur som helst så kunde jag efter baket släppa läxan, kunde få vara ledig resten av eftermiddagen, skön känsla!

Träffade ikväll även en väldigt fin människa vilket också lyfte min dag.

Så just nu sitter jag bara njuter av det sista av denna dag. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0