Nu är det helg!

Helg helg helg!!!
Är inte det fantastiskt! Dock glömde jag mobilen i kväll i verkstan och det stör mig lite eftersom jag då måste upp tidigt och försöka komma åt den.

Tentan är avklarad, måste säga att det gick bra, självklart pga av storbaket som vart innan. Lägger upp bilder när jag har mobilen igen..

Har också blivit med bil, vilket känns väldigt skönt, nu slipper jag cykla tidiga mornar och sena kvällar, slipper cykla genom Ålidhem om de mörka kvällarna, slipper regn, kyla, snö, frusna lås och växlar. Kan åka och hälsa på vänner och familj utan 3 timmars planering. Så mycket tid jag kommer vinna också! Det känns bra! Så nu kära långväga vänner, nu kommer jag på kaffe!!!

Och kära vänner, eftersom jag har ledig helg och råkat baka en massa bröd ( va tvungen att baka reservbröd om det skulle skita sig med några av de tilltänkta.. men alla vart lyckade..)  så kom och fika i helgen! Ni behöver inte ringa.. bara kom när ni har vägarna förbi! :)




Kastar in en bild på dagens brödbak också..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0